pokazWszystkie
Twój koszyk Pusty koszyk

Jesteś tutaj: Strona główna arrow Informacje arrow Gwarancja, reklamacja, serwis

Gwarancja, reklamacja, serwis

WARUNKI REKLAMACJI:

 

1. Wszystkie towary są produktami pełnowartościowymi, pochodzącymi bezpośrednio od producenta i objętymi udzieloną przez niego gwarancją producencką.

 

2. Wszelkie zwroty towaru wysyłane na koszt właściciela Sklepu nie będą przyjmowane, chyba że klient i Sklep dokonali w formie pisemnej innych ustaleń.

 

3. Klient ma prawo do sprawdzenia:

a) towaru przy odbiorze własnym,

b) zawartości przesyłki w obecności kuriera. W przepadku stwierdzenia braków lub uszkodzeń towaru należy spisać protokół reklamacyjny i dostarczyć do właściciela Sklepu oraz, w przypadku przesyłki, do firmy kurierskiej.

 

4. Klient powinien niezwłocznie zgłosić do Sklepu fakt braku otrzymania przesyłki pomimo przyjęcia jego zamówienia do realizacji i dokonania pełnej wpłaty.

 

5. Zgłoszenie reklamacji winno być wysłane na adres: Polonia Cup Sp. z o.o. ul. Łowiecka 121; 42-600 Tarnowskie Góry. Podstawą przyjęcia reklamacji jest dowód zakupu towaru (faktura VAT lub paragon fiskalny).

 

6. Koszt przesyłki oraz odpowiedzialność za uszkodzenia powstałe w czasie transportu reklamowanego towaru ponosi klient.

 

7. Reklamacja zostanie rozpatrzona i odesłana w ciągu 14 dni od daty dostarczenia uszkodzonego towaru pod adres: Polonia Cup Sp. z o.o. ul. Łowiecka 121; 42-600 Tarnowskie Góry.

 

8. Wygląd towaru może nieznacznie różnić się od prezentowanych w systemie Sklepu zdjęć. Różnice wynikające z indywidualnych ustawień sprzętu komputerowego klienta (m.in. kolor, proporcje itp.) nie mogą być podstawą reklamacji zakupionego towaru.

 

9. Reklamacji podlegają wyłącznie wady ukryte powstałe z winy producenta w towarze nie zużytym. W przypadku nieuzasadnionej reklamacji lub uszkodzenia towaru z winy użytkownika, wszelkie koszty związane z reklamacją pokrywa klient.

 

10. Reklamacji nie podlegają:

a) naturalne zużywanie się towaru,

b) uszkodzenia mechaniczne – z wyjątkiem uszkodzeń opisanych w protokole spisanym podczas dostarczenia towaru do klienta,

c) uszkodzenia powstałe w wyniku braku lub nieprawidłowej eksploatacji lub konserwacji.